Tevredenheidsgarantie

Wij willen graag dat je tevreden bent met je aankopen van SG-UrbaN. Je hebt daarom een zichttermijn van 14 dagen. Als je aankopen niet aan je verwachtingen voldoen dan kun je binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling de koop ontbinden door het artikel (voorzien van alle labels) binnen die 14 dagen te retourneren. Je ontvangt dan het reeds betaalde bedrag retour. Dit geldt NIET voor artikelen uit de sale. Bij artikelen uit de sale geldt een termijn van 7 dagen! Het is uiteraard wel toegestaan de kleding eerst te passen. Als je het artikel wilt ruilen voor bijvoorbeeld een andere maat of kleur, kun je het artikel op dezelfde wijze retourneren als hieronder wordt aangegeven en vervolgens een nieuwe bestelling plaatsen zoals je gewend bent. Voor meer informatie over ons retourbeleid kun je bij ruilen & retour kijken.

Wat moet ik doen als ik het verkeerde product heb ontvangen?

Wij behandelen je bestelling met zorg. Desalniettemin is het mogelijk dat er fouten worden gemaakt. Als je een product hebt ontvangen dat je niet hebt besteld kun je contact opnemen met onze klantenservice via klantenservice@sg-urban.nl of via tel: +31 (0) 332 068 442. Wij zorgen er dan voor dat je zonder extra kosten het correcte artikel zult ontvangen.

Zit er garantie op mijn producten?

SG-UrbaN garandeert je wettelijke rechten op een artikel conform de redelijkerwijs gewekte verwachtingen. Dit doen wij, afhankelijk van je artikel, door vervanging, reparatie of terugbetaling. Daarnaast gelden voor bepaalde producten fabrieksgaranties. Voor meer informatie kunt je contact opnemen met onze klantenservice via klantenservice@sg-urban.nl of via tel: +31 (0) 332 068 442.

Wat moet ik doen als het product beschadigd blijkt te zijn?

Als je bestelling beschadigd is tijdens de verzending, kun je contact opnemen met onze klantenservice via klantenservice@sg-urban.nl of via tel: +31 (0) 332 068 442.

Wat moet ik doen als ik een klacht heb?

Wij werken conform het klachtenbeleid opgesteld door de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie. Als je een klacht hebt over onze diensten of producten kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice via klantenservice@sg-urban.nl of bellen naar +31 (0) 332 068 442.Wij zullen je klacht binnen een week behandelen en je zult binnen een week een inhoudelijke reactie van ons ontvangen op de klacht.